Wird Scho Werd’n

i hätt nie für möglich g’halten dass sowas passiert dass mir wegn an mau in meine jahr no schwindlich wird aber irr’n is menschlich des gilt für alt und jung i bin plötzlich so verwirrt und i trau ma’s eigentlich ja gar ned sagn aber wanns’d no willst, komm eina auf an sprung jetzt, wo… Weiter »

Von Scheibbs Bis Nebraska

Von Scheibbs bis nach Nebraska des is a brada Weg und wann i mi nach Dienstschluss zum Schlafen niederleg dann tram i von Nebraska, i war dort zwar no nie i war in Scheibbs bei da Gendarmerie doch die ham’s leider aufg’löst, jetzt bin i Polizist des ärgert mi gewaltig, ein so ein blöder Mist… Weiter »

Vorstadtcasanova

I bin a Vorstadtcasanova und sunst bin i nix wann i wo einekumm, wass jeda wer i bin i hob a Messa in da Tasch’n, nua benütz is nie weu i wass gaunz genau, des hädat eh kann Sinn i bin ka Sängerknabe, owa a ka Peitscherlbua der si di Nägl midn Springa manikürt i… Weiter »

Weisse Pferde

ich träumte von weissen Pferden wilden weissen Pferden an einem Strand mitten zwischen den Sternen sah das Gesicht einer Wahrsagerin ich glaube an die Kartenspiele und an meinen Vorstadtkinderinstinkt mehr als an die Reden der Vorsitzenden Nachsitzender, der ich in der Schule war aber sag mir woran woran meine Liebe, glauben wir noch woran meine… Weiter »

Träumer

I war immer scho a Träumer und des bin i bliebn bis heut und i glaub ned, dass sie des je ändern wird wia i jung war, hab i tramt, dass ma die welt verändern kann mit Gedanken, mit Ideen, mit an Liad kurze Zeit hat’s fast so ausgschaut, als ob des gelingen könnt wia… Weiter »

Der Oide Wessely

waun da oide wessely im wirtshaus sitzt red’t er gern von der vagaungenheit nua daß des fia eam no ned vagaungan is nein, er träumt von einer neuen zeit „ja, i sags euch“ sagt da oide wessely „damois untan hittla woas scho guad heut, waunn dea no lebn tät gebert’s sowas ned mid er gaunzn… Weiter »

Ollas Leiwaund

Madl du bisd a Waunsinn weu du drahsd mi auf wia an Radio du bisd do und scho is ollas leiwaund du bisd a Waunsinnsmadl weu du ziagst mi auf wia a Motorradl kumm gib Gas i was es is ois leiwaund, leiwaund, leiwaund du kummst eine bei der Tür und scho bliah i auf… Weiter »

Piercing In Gmunden

Sie hat a Piercing an ana Stöh wo’s eher haglich is‘ und wann ich euch dazöh was ihr passiert is‘, dann werd’s versteh‘ des war ned scheh Ihr Freund had a ans – auf der Zungen und neulich, eng umschlungen, is‘ es ihm gelungen sich zu verhakeln mit seinem Piercing bei ihrem Piercing Jetzt könnt’s… Weiter »

Ruaf Mi Ned Au

ruaf mi ned au, weu du waßt doch genau daß i nimma mehr wüh und a nimma mehr kaunn bitte ruaf ned au ruaf mi ned au, weu i hör nua dei stimm und daunn schlaf i ned ein bis i wieda de bledn tablettn nimm weit hasd mi bracht i schdeh auf in da… Weiter »

Schau Schazi

schau Schazi, i wass doch eh, dass i bei dir auf da Saff schdeh owa Schazi, mir macht des nix aus weu auf da Saff bin i z’Haus schau Schazi, mir is doch eh kloa, dass des von dir a bleda Schmäh woa owa Schazi, ind jetzt bisd baff bei mir schdehsd a auf da… Weiter »